dijous, 29 de maig del 2008

UN ANY I DUES SETMANES ...

El 14 de maig, dilluns, de 2007 naixia este bloc amb una clara intenció; m'encontrava en un moment d'estrès que em feia falta cercar alguna vàlvola d'escapatòria perquè la cosa no em rutllava gens bé dins del meu cap. Internet i els blocs va ser el mitjà escollit i el 30 aniversari de l'estrena als EE.UU. de la primera pel·lícula de la saga d'Star Wars l'excusa. La veritat és que en els darrers mesos la intenció i temàtica ha anat derivant per camins insospitats al seu començament. Jo ja tenia experiència al món dels blocs per ser l'administrador en cap del bloc de Els Fadrins amb més de 2 anys d'existència i més de 25.000 visites però, buscava una cosa més íntima, més personal on poder enutjar-me, plorar, riure ... explorar en definitiva els sentiments més interiors i naturals que cadascú duem dintre nostre. I de fet crec que ho he aconseguit.

Per posar-li alguna "pega" ... la meua poca disposició a escriure, i mira que ho faig de puta mare però em costa. Haurè de contractar-me un "negre/a" com l'Ana Rosa Quintana per a que ho faça per mi?

Més de 5.000 visites em fan pensar que alguna cosa d'interessant haureu trobat, per tot açò moltes gràcies a tots i a totes.

Si alguna cosa he tret en clar al llarg d'este últim any és que contrariament al que pensava ... MAI tot temps passat fou millor!

Els bons moments viscuts hi ha que recordar-los amb enyorança si voleu però he descobert que el MILLOR ESTÀ SEMPRE PER ARRIBAR, però no hi ha que quedar-se a casa assegut i esperar-lo, TREU EL MILLOR DE TU MATEIX I VES A PER ELL, almenys sempre ens quedarà el consol d'haver-ho intentat i amb això i sense que seveisca de precedent difereisc completament del mestre Yoda ...

Vos estime cabrons!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Un añito ya?? Felicidades!!!!!!
Recuerdo perfectamnt "esa" época, madre mia...eso no era vida!! Me alegro q entre esta válvula escapatoria q creaste y otras muchas q has tenido a lo largo del año, x fin hayas cambiado el chip y digas q el tiempo pasado se quede en eso..."en pasado"!!!!!! Así q x esa alegría y x muchas otras cosas, yo le daré las grcs a este blog, a algún q otro panellet (x no decir todos), al verano q te pegaste, a las cenas, a los mails y a alguna q otra "cerve" en el mnto necesario. Un beso y a x los 2 años!!

Mila ha dit...

I jo vos estime als dos.....cada dia mire el meu bloc i des d'ahí faig una ruta bloguera, Opo, Llorca, Mariano...
Recorde aquell primer dia del teu bloc...i què negatiu estaves????je, je, je...Veus el que et vaig dir al febrer??? Tot anirà bé i ja ho estàs comprobant...
Salut i per molts anys...jo també trobe a faltar passar els panellets amb vosaltres dos...el dels estudiants segur, eh???

Mila ha dit...

llum, llum, que no s'apague la llum que diu el meu estimat Feliu Ventura!

Mila ha dit...

tampoc hi ha ni una fotop del panellet a este bloc???? Açò què vol dir???