dijous, 6 d’agost del 2009

¡ALÓ, PRESIDENTE CABRÓN!


L'any passat per estes dates li vaig dedicar un bon grapat "d'elogis" i "piropos" al tirà i dictador Fidel Castro. Fent bona la dita castellana de "mala hierba nunca muere" continua el molt cabró aferrant-se a la vida ...
Però això ara no toca. Em ve de gust dedicar-li l'article a un altre malparit que va camí de convertir-se en un altre dictador dels que faran història. Em referisc al "farandulero" mala folla d'Hugo Chávez, ja sabeu, el pixorro eixe que té un programa a la TV de Vaneçuela amb camisa roja i que s'autoproclama hereu de Simón Bolívar. La veritat és que em podeu dir que el paio ha guanyat el poder mitjançant unes eleccions. És veritat; però, ho ha fet aprofitant-se de la gran merma de llibertats que ha perpetrat mentre hi és al poder. L'ultima barrabassada la de fer tancar tots els mitjans de comunicació opositors a ell amb l'excusa de dir que cometen delictes contra la seguretat de l'estat! Tindrà cara dura el tio!?
La qüestió és que un any després, hi ha un personatge que em cau ja una miqueta més mal que Fidel! El presentador de "Aló Presidente" és un dèspota amb totes les de la llei!
Si em caurà mal esta persona que per uns moments vaig tindre simpatia pel rebesnet de Felip V!

Ale, que passeu tots i totes unes bones vacances ..

P.D.- Continuem sense noticies de Dalport ...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Menuda panda de dictaors,

El censurat ha dit...

La qüestió no es que guanyara unes eleccions, es com bé dius, com es van celebrar eixes eleccions. De fet, Hitler també va guanyar el poder mitjançant unes eleccions

sentum ha dit...

Amen, sith, amén

Anònim ha dit...

molt be amic, molt bona crònica!! si senyor! menos mal que encara hi ha gent que està disposta a esenyarnos la veritat tal com es.. que fariem sense tu, sense aquests escrits tan fonamentats i tan ben contrastats? que si em cau mal este i em cau mal el altre! bona faena amic. no tens ni puta idea, pero saps qui et cau be i qui mal, molt be! aixina arribaras molt lluny amic botifarra..molt lluny!

Anònim ha dit...

Com es nota que Chavez no és amic dels Americans, eh? Què tal Uribe?
Demagògia brutal!

Anònim ha dit...

kar sem iskal, hvala