divendres, 19 de desembre del 2008

QUE MOS DONEN UNA TONYA QUE NO SIGA XICOTETA ...

Fidel a la meua “cita” amb el Nadal ja estic ací per a breument reafirmar-me amb el meu odi a estes festes edulcorades, hipòcrites ... i prou! No vaig a fer-me llarg ni a soltar cap paraula malsonant. No vull ser groller. A qui li agrade la “marxa” que llegeisca el meu article de l’any passat. Enguany solament vull defensar a la gent que com jo no ens agrada el Nadal i deixar constància de que som una gran legió!

A qui gaudeisca d’aquestes dates, doncs m’alegre i desitge que s’ho passeu d’allò més be i per a la resta, respecteu-nos i que estos dies vos passen molt ràpids.

Per tant, lectors que em conegueu i que vos caiga mal, tranquils que no esperaré la vostra felicitació nadalenca ni per suposat ni falta fa que espereu la meua. Per favor, intentem ser millor persones al llarg de tot l'any ...
P.D.- Si almenys ací passarà el mateix que a Anglaterra amb la Premier League!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Bon Nadal!

Mila ha dit...

Merry Xmas!!

Anònim ha dit...

qe mal caus

Anònim ha dit...

Tens tota la raó.

Anònim ha dit...

Paco, estic amb tu. Pensa que el Nadal es simplement un mal necessari que cal superar per a que apleguen les festes

Anònim ha dit...

pos si tota la raó. a la gent que vivim pals panellets, els moros i cristians i el valència club de fubol, ens la sua tot lo atre. estem amb tu pako

Anònim ha dit...

Pensa que l'últim dia de Nadal (6 de Gener) comencem les festes del poble en l'Homenatge als capitans.
Abans, el 4 tenim el preludi fester...11 publicació, 18 L'acapte...i en no res festes. Tot açò ben barrejat de bon futbol.
Visca el Nadal, perque es l'indicador de que les festes estan ací.

Sith13 ha dit...

Serem positius ... de hui en un mes comença el novanari ... primer ciri ... els Espanyoletos al carrer (cau divendres)!

Anònim ha dit...

aigua per al dia de la entra demane pel pensar que tens.

Anònim ha dit...

A l´ultim anònim: eres un tarugo. Desitjar mal als demés es de ser mala persona. Jo respecte que a un (Sith, en este cas) no li agraden unes festes determinades (em passa exactament el mateix en les festes de Sant Agostí). Ara, gent com tu que només espera que l´Entrà isca passada per aigua per a que es fota una persona concreta, em demostra el nivell que té. Paco, ací hi ha gent que sap el que es patir en plenes Festes i, si Déu i Sant Blai volen, enguany traurem la part.

A la pròxima, no sigues covard i dona la cara. Que llàstima!!!