dijous, 3 de gener del 2008

FITO, T'HA TOCAT! ... PER PLOM!

Abans que res, bon any a tots els meus “seguidors” i "seguidores"; hi ha que ser educat malgrat que allò del cap d’any m’ho passe pel “forro”. Jo vaig a començar l’any de forma diferent a com el vaig acabar. Duc un temps sent massa dolç i “pastelón” i ja comence a estar un poc empatxat i fart així que ja va sent hora de pegar un poc de canya. Fins i tot he fet un càsting intern a vore a qui li pegava de palos i ha guanyat per golejada Fito, el babòs eixe dels fitipaldis.

Em cau mal, mol mal, requetemal. Per al meu gust canta de puta pena, les lletres de les seues cançons són absolutament absurdes i estúpides i la música ... ai, la musiqueta!, es clava dins del cervell , eixa guitarra mono-acòrdica, xirriant, pesada, insulsa, repetitiva que t’afusella les neurones ...

I que em dieu de la fatxa que porta? Eixe rasurat malaltís i la gorreta ... però si gasta el mateix look que el Paco Clavel, només li falten les plataformes! El pitjor de tot és que és ídol de masses i icona mediàtica de la post-adolescència ... així va el país, sense rumb i amb uns jovents que no saben on van ni saben el que volen ...

18 comentaris:

Anònim ha dit...

Collons!, veig que comences l'any en plena forma. M'alegre, ara a esperar que vinguen palos pels cuatre costats, que es ahí on et trobes còmode.
¡Hagan juego señores!

Anònim ha dit...

deixa'm lloc kkus, que vaig jo: no te claves en el poble look del fito perquè possiblement no té disponibles moltes oportunitats com la de fer-se una melena a lo afro si no és amb perruca. Kilo home, kilo!!

Sith13 ha dit...

No em negareu que el tio és un hortera de collons i les cançons són infumables ...
El que fan i aconsegueixen les campanyes de màrqueting!

Anònim ha dit...

t'enrecordes de "platero y tu"?? doncs este era l'anterior grup del fiti. rock guitarrero "del poble".
He lligit per ahí que son pare era l'encarregat d'un puticlub, així que cre que el xaval se ho ha currat un poc.

A tots no ens agrada la Montserrat Caballé

Sith13 ha dit...

Estimat/ada Anònim/a,
Unes consideracions al respecte:

1.- Gràcies per la teua participació. De tota divergència naix sempre algun punt d'encontre.

2.- No conec als Platero eixos. A l'únic Platero que conec va guanyar un premi Nobel ...

3.- I això de que son pare era l'encarregat d'un puti-club ... si vols referir-te a una infantesa dura ... ufffff, et recorde que els U2 van eixir de la Mount Temple School, un institut de secundària d'un dels barris més sòrdids de Dublin ...

4.- Malauradament per als seus fans a este xic d'ací 4 ó 5 anys no el recordaran ni a sa casa ... la Caballé ja és inmortal ... per alguna cosa serà, no?

Anònim ha dit...

Madre mia... como Arturo lea tu frase de "no conozco a Platero"... ya te lo explicará él, ya...!!!!jajaja. Es fan nº1 (y a tu favor...no lo es de Fito!!!!)

Víctor ha dit...

Pense com l'anònim, Platero y tu si, Fito no.

Entra http://www.myspace.com/plateroytu i escolta algo (crec que hi ha tres cançons)

Sith13 ha dit...

Gràcies Twenty, hi haurà que almenys escoltar-lo. Sembla ser pel que estic rebent que hi ha més seguidors de "Platero y tu" que de Fito.

El Patriota ha dit...

Jo tb em quede amb Platero... De Fito l'únic que rescate és el saxofonista i les patilles (aunque sense moño em pareixen horribles). Ah! I la particular versió de Solatge de la seua cançó "soldadito marinero"!

Anònim ha dit...

Bé, ja sé que açò ha sigut per provocar...No havia pogut veure el teu bloc des de Mèxic, tenia les visites a la web contades.
1. Els Platero i Tú van actuar a la festa de Benvinguda de la Uji el primer any que hi vaig anar, al 95. Vam sopar al meu pis amb les meues companyes de pis, una xica de Banyeres i Cèsar i crec que algún company d'ell de pis, després vam pujar al CUC Roser que és on antigament es feia la festa.
2.Recorde aquell divendres a la vesprada a l'oficina de València, tenint un xat típic de divendres per la vesprada (els 3 de sempre), un dia que et vam bombardejar amb 38 mails? que les últimes línees que vaig escriure eren: Ruinas, no ves que por dentro estoy en ruinas?, mi cigarro va quemando el tiempo, tiempo que se convirtió en cenizas...
ja, ja, ja....Llorca, si lles esto, recordarás a la conclusión que llegó el colega después de ller esto. Menuda imaginación....
Així que jo puc dir que l'hortera de Fito (que estic d'acord en que sí que ho és)sí t'ha fet pensar més enllà de la imaginació. A mí fito m'agrada i em porta molt bons records.

Sith13 ha dit...

La qüestió és provocar i no caure en la indiferència! L'altre del càsting "canyero" era Rouco Varela i la seua colla de Bisbes antediluvians i franquistes ... però, és clar que crec que TOTS hi haguerem estat d'acord i este blog no tindria "vidilla". Almenys m'ha despertat la curiositat per escoltar alguna cosa dels "Platero y tu"!

P.D.- I clar que encara me'n recorde d'aquell "marroncillo" de divendres de xat!

Anònim ha dit...

jajajaja, yo tb lo recuerdo tb!!!!
este chaval es q tiene mucha imaginación, y aunq a mi tb me dejaste mosca, no hubiera pensado "eso" en mi puñetera vida!!!!!! q fuerte!!!!!

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja...com vas poder pensar o arribar a eixa conclusió, ique a més a més..."en l'oficina?" Anyway...No està tant mal, lo pitjor és quan una cançò la posen 50.000 vegades a la ràdio, als pubs, etc, acabes avorrint-la.

Recordeu agafar les càmeres el dissabte i Llorca...te encargo una misión especial...la misma que el día dels marinos amb Mar. ;-P

Sith13 ha dit...

Ja anem amb le mitges tintes ...

Materatzzi ha dit...

Per favor Don Paco no insultes al mestre Fito, si penses que no sap cantar... no se que es el que tu entens per saber cantar. El done la raó que les lletres son pesimes i les cançons repetitives, pero es que aixó es la definició de música comercial, la que tens a la radio, tele i no se com pero segur que arrivarà a la prensa. Crec que les lletres d´aquest nou grup no són compostes per ell i es un pobre xic que ha sigur absorvit pel mercat musical. Pero clar d´alguna cosa te que viure. El convide a que escoltes Platero y tu i el donaràs compte que es un gran artista, si el que composa es ell...

Sith13 ha dit...

Ei Materatzzi, benvingut al blog!
I síja he tret alguna cosa en clar, que Platero y Tu era millor que els Fitipaldis. Deixeu-me temps que escolte més als Platero ... ara als meus tímpans resonen marxes mores i cristianes!

Anònim ha dit...

Ja, ja, ja...què bo lo de les mitges tintes...però no sempre es pot contar tot. Total, que a la fí res de res....o sí! ja, ja, ja...
No et preocupes! era una xorrada!
Jo també he apartat tot per escoltar marxes mores i cristianes.

Anònim ha dit...

Eiiiiiii, q si q vi a Mar, al ppio d la nch, y vino directa a contarme como estaba el tema, pero hija...nada de nada...
No te preocupes, q hay muchos dias x delante!!!!