dijous, 17 de juny del 2010

I ARA ... QUANT VAL VILLA?


De segur que estic escrivint açò i van a pegar-me de morros, la qual cosa m'alegraria. Però vull escriure estes línies per fer-li justícia a una persona i seguir el fil de l'últim article publicat. La qüestió és que no vaig a parlar del partit d'ahir d'Espanya, la Roja, la Rojigualda, la Furia Española o la selecció de la comunitat dels estats independents espanyols. Ho reconec, soc un aficionat de club així que no vaig a opinar de moment; si de cas ho faria de futbol internacional però no és el cas. Tampoc vaig a parlar del baix nivell del Guaje. Ja no és un jugador meu. Villa ha arribat cascat al Mundial i jo me'n alegre, vol dir que el seu club (el que li paga fins al 30 de juny) l'ha utilitzat. Ho sent pel Marca i per l'AS. Qui tenia que gaudir-lo era el VCF, si volen guanyar el Mundial que jugue Guiza ...
Però ja estic anant-me per les rames. Tot açò ve per q tirar-los en cara a tots aquells que van criticar a Manolo Llorente per haver venut a Villa i Zigic abans del Mundial. "El Mundial revaloritza als jugadors" hem escoltat de boca de quasi tots els "versaors" esportius valencians. I ara què? El Mundial com tots els aspectes de la vida pot ser bo o pot ser roïn ... qui compraria per 40 milions d'Euros (al comptat) ara a este Villa accelerat, ofuscat i cansat?
I a Zigic? Gran paper seu i del seu entrenador, "Falsedades" Antic, contra Ghana ...
Malauradament, hui al futbol fan falta bons gestors i no forofos de butxaca fàcil!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Potser al final tingues raó. No obstant això, em sembla que t'has precipitat ja que el mundial només acaba de començar. Tal vegada, hauria sigut més prudent esperar-te a la finalització de l'esdeveniment.
El temps dirà.

Anònim ha dit...

Villa ha arribat cascat al Mundial i jo me'n alegre.