dimarts, 4 de març del 2008

MI PRIMERA VEZ ...

Em ve a la memòria Carlton Banks, el cosí "pijo" de Will Smith de la sèrie "El Príncep de Bel Air". I seguidament em ve al cap la sintonia del "It's no usual" de Tom Jones ... Na naná, na naná, na naná ...
El pobre Carlton sempre, sempre, desitjant, anhelant, desvirgar-se i mai ho aconseguia fins a que la fi en l'habitació d'un hotel el van pillar per davant i ...

A mi em va passar algo semblant este diumenge ... Vaig creure convenient que amb 33 anys acabats de complir havia arribat el moment. Deprés d'estar moltes voltes a les portes hi havia que trencar el gel. De perduts al riu!

Així que de bon matí, fet un pinzell, perfumat, amb la cartera carregada d'euros i targetes de crèdit, el dipòsit ple i amb els nervis comprensibles de fer-ho per primera volta en ma vida ... Sí, a la fi vaig triomfar! Ja ho he fet!

Efectivament, vaig anar jo soletes amb el meu cotxe a València ... que vos pensaveu? Malats, que sou uns malats!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Y esta vez no te quedaste "a las puertas", eh? Llegaste!!!! y tanto q llegaste!!!! Hst la misma puerta, jajaja ... y entraste a lo grande, viva DD!!!!!!!!. En esta vida siempre hay una primera vez p'a todo, pero q no sea la última, eh?
Ah!!! y al = q Carlton se desmadraba con TJ, siempre hay una canción q despendola a un chaval formal... no te olvides nunca d GG!!!!!!!!!!
Un besete y hst tu próx hazaña!!!

Sith13 ha dit...

Te recuerdo que por "culpa" de DD casi me quedo "en la puerta"!
Y no te preocupes que GG no se me olvidará en la vida!

Anònim ha dit...

Y pq en vez d echarle la culpa, no piensas q “gracias” a ello tuviste una entrada triunfal??. Pq te puedo asegurar q no la olvidaras en tu vida!!!!!!!

Mila ha dit...

From Lost To The River...

La primera vegada sempre es recorda...jo també recorde la meua primera vegada, uff! que nervis!! Vivia a Oxford i vaig vindre a la Boda de la meua cosina Mar i Pesca que era divendres...el dijous...jugava el teu equip favorit vs l'Inter...i vaig agafar el cotxe i cap a Vlc que vaig anar i vaig aparcar a l'Avgda. d'Aragó...Je, je, je...I jo soles!!!

Sith13 ha dit...

Encara recorde eixa nit ... Entre Toldo i Farinós ens la van jugar ben jugada ...

I és veritat, la primera volta mai s'oblida ... 1er dia d'escola, 1a Combregació ..., 1er dia d'Institut, 1er d'uni, 1er dia de feina ... i ... el primer gol en el Patronato!!!!!

Mila ha dit...

Jo no recorde el primer dia d'institut...ni el prime dia d'escola....el 1er de la Uni sí!i el 1r dia de feina...en el 97, lloc Celle Ligure (Savona, Itàlia), no havia dormit res, vaig empalmar, avió i a treballar...

Anònim ha dit...

Pues yo en esta oficina empecé con buen pie... 1er dia d curro y d celebración!!!! 05/04/94 (ufffff...!!!) a las 19.30 cava p'a toda la ofic, jajaja. El pq lo dejaré estar... aunq yo sé d uno q lo sabe, jeje.