dilluns, 22 de setembre del 2008

PAREIX UNA TONTERIA PERÒ ...

Data: Dimecres 22 de setembre de 2004.
Hora: Vora les 23:30 hores.
Lloc: Estadi de Riazor, A Coruña.

El VCF acaba de guanyar el Real Club Deportivo per 1 (Pandiani) a 5 (Corradi, Di Vaio, Vicente, Rufete i Baraja). El VCF entrenat novament pel General Claudio Ranieri abastava el primer lloc de la classificació de la 1ª divisió espanyola. Ahir a boqueta nit el VCF va guanyar l'Osasuna amb un solitari gol de Mata i quatre anys després tornem a estar primers. Com no sé si estarem molt de temps primers i/o si tardarem molts anys a tornar a ser-ho, ací ho deixe publicat.

A qui li parega una xorrada d'article que mire solament la data i que faça un repàs mental del que li ha deparat a cadascú la seua vida en estos 4 anys ... A que acollona el pas del temps?

6 comentaris:

Mila ha dit...

Aquests darrers 4 anys han donat per a molt...!!!! ja, ja, ja...uns quants tombs pel món....

Anònim ha dit...

Pues así mentalmnt no recuerdo yo q podía pasar en mi vida un 22sept04... Q llover ha llovido... eso lo tengo claro!!!! pero como tengo tooooodas las agendas dsd mi 1er año en esta oficina guardadas (y ya voy x la 15ª, uffff) voy a ver q pasaba x aquel entonces...
Madre miaaaaaaaaaaa!!!! si q ha llovido si, jajajajaja. El 22 era miércoles, dia de curro y para las q no somos futboleras... un dia +!!! pero el finde anterior "18sept"... vinieron todas las amigas de Boc a mi casa y pasaron el dia en Vlc, esto ahr sería una peli de ciencia ficción!!!!! Y el posterior "25sept"... Malu, Evamarix y yo salimos a cenar a la pizzeria brasileña!!!!!!!!!!! y aunq esto x culpa de Eva hace meses q no lo hacemos (bueno, x culpa de su baby Marcos, jeje), tiene claro q el 1er dia q salgamos, vamos a la Xingú!!!!!!!!!. Así q aunq Celtas Cortos cantaba: "Hoy no queda casi nadie de los de antes... y los q hay, han cambiado... han cambiado.... sí", me alegra ver q siguen quedando esos "de siempre" con las ganitas y espíritu festivalero "de siempre", jeje. Y q dure!!!!!!

En fin, q cada uno tiene unos recuerdos y unas historias, ... pero como el artículo va d lo q va ... espero q sigas celebrando los goles d tu equipo con esa alegría!!!!!! y alguno q otro, q lo oigas x la ventana, jeje.

Sith13 ha dit...

Ventajas de no ser zurdo ... jejeje

Anònim ha dit...

Ventajas??? Grcs a Dios!!!!!!!!!
(y los zurdos q no se ofendan q no va con ellos la cosa)

Mila ha dit...

I Sarah Palin?

Sith13 ha dit...

Un poc de paciència, ara toca el 9 d'octubre. Has de tenir en compte que quan més trigue a dedicar-li un article, més bestieses dirà la governadora d'Alaska!