dimecres, 10 de setembre del 2008

LA NIT MÉS FRIKI DE L'ANY!

Em perdonareu estimats lectors/es però este article no va a ser cap mena de crítica vers a cap tipus de personatge "famós"; però veritablement no podia deixar-ho de banda ... jajajaja ... és que ho recorde i em descollone de rissa!!!!

Sempre s'ha dit que la nit de la cavalgada de Sant Agustí és la nit més màgica de l'any ... mentida ... això sols està a l'abast de la nit de les Caixes; però enguany sí que puc afirmar que fou la nit més friki de l'any.

Jo tota la vida m'he cregut un friki, ja sabeu, raret, d'eixos als qui agraden els cómics, la ciència ficció, tot allò de paranormal ... però NO!!!! Estava de tot punt equivocat; hi ha gent que està molt per damunt de mi i es mereixen un HOMENATGE amb majúscules!


Inma i Diego, Diego i Inma, són una parella de les rodalies de València. S'allotjaven a una de les cases de Baretta i celebraven el seu 6è aniversari junts ... Com els Reis Catòlics, "tanto monta, monta tanto" o "tal para cual" com diria un castís. El nostre pecat fou prendre un colpet a Les Coves abans de pujar a la revetla de la plaça de bous ... recollons pandereta! La veritat és que la conversa que mantinguérem fou friki total. Bé, en realitat al final de la conversa em trobava mirant a les prestatgeries de darrere la barra i escoltant amb el bescoll morint-me de la rissa.

El cas és que el contingut del nostre encontre fou per a gravar-lo en video per la dificultat extrema de reproduir-ho per escrit. Per tant vos diré que ells s'autoproclamen com la "Pareja Salvaje" i es conegueren a la pista "Friends" de Bananas. Les seues aficions (per a ells "jovis") són ballar de forma sensual, escoltar a tota llet música dance i house i, com no, jugar al "toro-en-bolao" ... deixeu volar la vostra imaginació ...

El millor de tot és que tenen una plana web on conten les seues vivències i on també trobareu una extensa i "sucosa" gal·leria fotogràfica ... http://parejasalvaje.iespana.es/ ... bon profit!

10 comentaris:

Anònim ha dit...

He leído bien? "AL FINAL de la conversa em trobava mirant a les prestatgeries i escoltant amb el bescoll morint-me de la rissa" ... Creo q tenías que haber puesto "ALS 5 MINUTS d la conversa", pq la q aguantó como una campeona tooooooda la historia (bailes incluÍdos), fui yo colega!!!!!! Impresionante esta "pareja salvaje"!!!! y estoy segura q Isi tb los recuerda...

Anònim ha dit...

ja, ja, ja...jo també els vaig conèixer a la plaça de bous..si no recorde mal, estaveu entrant a la plaça quant vaig parlar amb ells. Em sembla més simpàtica aquesta parella que aquelles tant avorrides que estem cansats de veure pels carrers, al menys ells saben divertir-se...

Anònim ha dit...

@fito

Ah! Però les parelles han de fer alguna cosa per divertir-te a tu?

Anònim ha dit...

A mí no...ells!!!

Mila ha dit...

Bueno coraçao...
LA nostra conversa d'anit...si saps alguna cosa aquests dies, digues hora per veure'ns allà...
Oeee, Oee, Oee!

Sith13 ha dit...

Per mi OK. Entre hui i demà hauríem de deixar-ho clar per confirmar l'hora de sortida i reservar l'hotel. El cotxe l'agafe jo i el deixava a l'aeroport i així a la tornada no hi hauria cap problema.
Ja tinc ganes de vore el cartellet de ... BEMVINDOS!

Mila ha dit...

Obrigado!! Crec que m'ha dit que l'hotel és el mateix que van ells...guai!!! Tinc unes ganes!!!

Anònim ha dit...

Madre mía q 2!!! Sigo inform, pero el día de regreso os quedáis a dormir en casa y me contáis.

Sith13 ha dit...

OK, pero pon el ginger-ale a refrescar ...

Anònim ha dit...

Per mí no hi ha problema...demà us truque i quedem!!! Mare meua!!!!