dimarts, 5 de juny del 2007

Quin naix fill de puta mor fill de puta!

Anit a les 2 A.M. (+1 GMT), amb nocturnitat i alevosia, com només calia esperar d'aquest grup d'assassins, ETA va trencar la treva que durava 15 mesos, com sempre culpant a la resta, a les víctimes, als demòcrates. Ara, com ja no té al PP com adversari, li ha tocat pagar el "pato" al PSOE i al PNB. Com molt acertadament deia este matí a la SER Carles Francino, que no ens confonguen, la culpa és única i exclusivament d'ETA i contra la barbàrie toca aplicar l'Estat de Dret.
Hi hauria que recordar a estos criminals que allò que ells anomenen com "estat opressor" ja va ser molt magnificient al girar la cara quan l'atemptat de la T4 de Barajas el passat 30 de desembre.
Per acabar, també m'agradaria fer una reflexió, al meu parer caldria donar-los el dret de presentar-se a les eleccions i així acabaríem d'una vegada amb l'auto-martirització i tindríem a eixe famós 10% controlat i amb la careta llevada, en aquest cas amb la caputxa de botxí; i mai millor dit ...

1 comentari:

Mila ha dit...

Ja està,ja he acabat l'any. Ja he entegat la clau, m'he acomiadat de tots i el dilluns sols tinc dinar amb tota la gent....fins el 23 d'agost estic lliure...

Ens veiem en setmana i mitja...

Agur