dissabte, 4 d’agost del 2007

Flower of Scotland

Diuen que d'il·lusions també es viu; si este aforisme és cert jo faig fer realitat un vell somni, anys enrere (ara fa 5 anys) vaig visitar Escòcia i vos puc assegurar que han segut els millors dies de tota la meua vida. La veritat és que la vida sedentària que porte, buida d'emocions i amb un present i futur més bé gris i lacònic no crec que em depare res d'inoblidable, però almenys m'he fet alguna cosa de profit ...

Hui he despertat ple de melàngia i nostàlgia sempre pensant amb el meu "gloriós" passat, he obert un vell (i polsós) àlbum de fotos i heus ací una mostra del que m'he trobat ...

Edimburgh, un plaer per als sentits, no hi ha paraules ni imatges per descriure-la, heu d'estar-hi, viure-la ... màgica, eterna, bella!


Royal Mile i el Fringe Festival ... paga la pena perdre's-hi ...

Runes d'Urquhart al Loch Ness ... continuem sense notícies de Nessie ...

Castell D'Eilean Donan, on pots sentir-te immortal, veritat Sir Connery?


Sabieu que els scots afirmen amb fermesa que ells són els inventors del futbol i que Glasgow és la seua Jerusalem?

Hampden Park, el temple del futbol escocès i seu del National Scotish Football Museum ...

... i al seu interior una "Vecchia Signora", la Dama Orelluda, tan prop i llunyana alhora ...

I com no, la casa dels "Lisbon Lions", Celtic Park, on Jimmy Johnstone ens recordà a Garrincha ...

Robert "The Bruce"

Stirling's battle field ... a la fi, crec que Mel Gibson ens la va "pegar" a Braveheart!

I per acabar, lleve'm-li un poc de bucolisme a la cosa ...

Salut, sláute, cheers!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Thanks soooo much....I wanna go hoooome, I'm just too far from where you are, I wanna come back home....
Auld Reekie, the bonnie city....thanks for sharing those moments with us. Is that pub Finnegans?

Anònim ha dit...

Moltes gràcies per anit!!! ;-)
Al Eilean Donan Castle vaig donar amb una part del meu cos al terra per unes escales amb el paraigües inclòs...i què dir d'aquell partit de futbol a la primavera del 2000 Escòcia-França amb Henry & Company a Hampden Park...

Anònim ha dit...

Hibs boss confesses: "I believe in God and the only thing that scares me is Frank Sauzee."

El futbol no té secrets per a mi!

Anònim ha dit...

Bé, en primer lloc les gràcies no es mereixen, tot el món sap que per els amic/gues donaria la vida, així que no va tindre importància.

La meua anècdota a Eilean Donan fou que vaig preguntar perquè Sean Connery feia de cavaller castellà a The Highlander ... el vell gaiter que hi havia em va contestar una sèrie de paraules de les que vaig entendre "bitch", "mother", "bastard" i "ass" ...